Thursday, May 13, 2010

Selamat Hari Lahir Buat Ibuku

















Semalam, tanggal 12/05/2010 adalah hari lahir ibunda ku yang ke 48 tahun nya. Takpe, yang penting anakanda dah wish. Aku call time mak aku tengok adamaya plak tu.Tak sabar rasanya nak jumpa kedua orang tua ku yang berada di Sarawak. Boleh gurau2 ek..18hb ni aku balik. Yahooo...

Kat sini aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kat mak saya yang selama ni tak jemu2 melayan kerenah anak2 nya ini. Terutama yg laki ni ha..Kuat nakal sikit(tapi hati banyak baik). Alaaa..cam biasa la. Zaman kanak2 kan. Macam2 benda nak buat. Tak pikir dulu. Main redah je. Dulu masa kecik2 nakal sangat2, kalau tak kena marah sehari tak sah. Da kena marah satu hal, pas tu buat lagi. Macam mana ek ibu ngan ayah kita boleh tahan ngan perangai kita ni.

Sedih tu sedih la jugak kan sebab tak dapat nak celebrate ngan mak aku. Nak buat macam mana kalau aku masih kat sini lagi. Nanti aku belikan la mak aku tu hadiah. Nah, pelukan seorang anak.

So, apa pun yang dah terjadi samada baik atau jahat, dia tetap ibu kita. Dia yang mengandungkan kita selama 9 bulan. Penat lelah dia yang tanggung. Sayangi la mak anda sebelum terlambat. I love you mummy

No comments:

Post a Comment