Monday, May 10, 2010

Starter Pack


















Blog? Baru la nak terhegeh-hegeh nak buat blog. Citer cam best je.Sebab nak buat?Saja je nak buat. Blog ni pun bukan buat tontonan umum sangat pun. aku buat ni pun cuma untuk dijadikan diary (chewahhhh). Takde la, zaman da maju, semua pakai tenet(internet). Takkan la nak beli buku diary plak kan. Nak tulis lagi satu hal. Kalau tulisan cantik beralun-alun takpe la jugak kan. Ni tulisan mengalahkan tulisan doktor(jangan mare). 

Balik kepada tujuan buat blog ni tadi. Sebab utama buat blog ini nak catat(catat ke catit ekk?) rutin harian aku. Alaa, sebijik macam korang tulis dalam diary tu la. Nanti aku di masa tua boleh la selak-selak blog ni. Dapat jugak aku terkenangkan aktiviti aku di masa muda ni. Ada jugak sejarah hidup aku dapat aku kembalikan walaupun tak dapat nak merasa balik. berimaginasi sudah. Mane la tau kot-kot anak cucu nak baca n tengok kehebatan ayah/atuk dieorang ni.Nak dijadikan cite, starting ni takde la sampai ayat berbunga-bunga. Bukan nya aku pandai sangat pun berbloger ni.Beginner la katakan.

No comments:

Post a Comment